Preston Palace | Gifts & More
Ga naar verlanglijst Verlanglijst

Winkelwagen

Je winkelwagen is momenteel leeg

Klachtenprocedure

Mocht je een klacht hebben over (een van) onze producten of onze service, dan helpen we je natuurlijk graag verder. We streven ernaar om onze klanten de best mogelijke producten en service te bieden. We doen ons uiterste best om eventuele klachten of problemen die zich kunnen voordoen, op een professionele en efficiënte manier aan te pakken. Hieronder volgt een beschrijving van onze klachtenprocedure, zodat je op de hoogte bent van de stappen die je kunt nemen als je een klacht wilt indienen.

  1. Indienen van een klacht
    Als je een klacht hebt over een product of onze service, dan kun je contact met ons opnemen door een e-mail te sturen naar [email protected] onder vermelding van jouw bestelnummer, naam, een gedetailleerde beschrijving van de klacht en eventuele foto's van het product.

  2. Bevestiging van ontvangst
    We streven ernaar om binnen 14 dagen na ontvangst van jouw klacht een inhoudelijke reactie te geven.

  3. Onderzoek
    Na het ontvangen van de klacht zal ons team jouw klacht zorgvuldig onderzoeken. Dit kan betekenen dat we contact met je opnemen voor aanvullende informatie of verduidelijking. We streven ernaar om een grondig en objectief onderzoek uit te voeren om tot een passende oplossing te komen.

  4. Oplossing en communicatie
    Zodra het onderzoek is afgerond en we een oplossing hebben gevonden, zullen we contact met je opnemen om dit te bespreken. We streven ernaar om dit zo spoedig mogelijk te doen binnen de gestelde termijn van 14 dagen. Indien mogelijk proberen we tot een bevredigende oplossing te komen die aan jouw verwachtingen voldoet.

  5. Klacht niet naar tevredenheid opgelost?
    Indien we er niet in slagen om uw klacht intern op te lossen, kun je ervoor kiezen om externe bemiddeling in te schakelen.

We hopen natuurlijk dat het niet nodig is om deze klachtenprocedure te doorlopen, maar mocht je toch een klacht hebben, dan staan we klaar om je te helpen. We waarderen jouw feedback en streven ernaar om onze producten en diensten voortdurend te verbeteren.

← Keer terug naar de backoffice    Gebruik de code NOVEMBER25 voor 25% korting Verbergen